Wednesday, January 28, 2009

Vad som händer.

Kära läsare...

Jag har nu beställt en bluray brännare för att kunna bränna ner de alla DV kasetter jag har. Video som ni alla vet i HD kvalite tar plats. Så nu ska de sparas.

I övrigt så är allt som det ska vara. Jag har skaffat mig nya rullbandsspelare som ni kan se på min videoblog. Kan klippa till bilder hit med ifall någon är intreserad.

Sen vill jag nog ta upp en del skojare... jag har inte klickat än på länken men kanske ska jag göra det via en emulerad windows på min mac på högskolans nätverk... det gäller detta här:

(Obs bilden är inte länkad till siten, då den kan vara skadlig)


Någon som har den blekaste aning om vad detta är? jag är misstänksam på sånt här eftersom man får den dagligen... någon som kan upplysa mig om vad det kan täkas vara?

No comments: