Sunday, October 19, 2008

Saker som går fel!

Tradera! japp, det är nog första gången det händer för mig att jag blir utan min vinst. En person med namnet
docwatson har inte hört sig av. Jag köpte en Miniradio Stereo med kassetbandspelare.
Konstigt nog så har jag inte hört av killen. Är det för att jag är av finnsk ursprung? eller är det att personen har sålt radion vidare, eller för att han tappat bort den eller för att den inte fungerar alls även om han skrev att den funkar perfekt?

Jag har både smssat (1 gång) och mailat ca 4-5 gånger i skrivande stund men det är dött. För att skydda personlig integritet eller sånt så ger jag inte ut hans email här. (Fråga inte ens om den)

Jag håller er underrättade ifall jag lyckas få kontakt eller om jag lämnar negativt.

Men innan det så lägger jag upp en video på denna sida som kan stryka att jag har försökt maila och smssa. Tycker det är ganska barnsligt... ok ifall han tappar bort saken och medelar det. Men att inte höra av sig... 

No comments: