Thursday, October 16, 2008

Vad vi (jag) håller på med

Dåså. Nu har jag lagt upp länken för freedom project video Diary, där hittar du det mesta av min verksamhet.

Skriver det jag vanligtvis videobloggar på finska hit.
Har nu beställt en portabel rullbandsspelare från england. Väntar bara på att han ska svara till mig. han var inte så specielt informativ om den, men bilder på den lägger jag upp senare.
Skulle den vara trasig så har jag inga problem att laga den. (ifall det inte krävs speciella reservdelar såsom mekaniska delar)

Hyrfilmlistan: (jag har länkat filmers namn till IMDB.COM)
1. Ringaren i Notre Dame (1939)
2. Den galna professorn 2 - Klumps
3.Bambi

En annan person på Tradera som jag köpt en vanlig portabel bandselare/diktafon med inbyggd radio har inte hört av sig efter vunnen auktion, dålig stil, men jag väntar en vecka till och skickar en påminnelse varje dag så jag hoppas jag kan betala den... får se hans ursäkter vad det kan vara.

Det var allt för stunden, jag återkommer.

No comments: